آدرس وبسایت  : http://www.noferesti.ir
صفحه در سایت دانشگاه شهید بهشتی  : http://eco.sbu.ac.ir
آدرس الکترونیکی  : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
آدرس منزل  :  تهران

آدرس محل كار  :  تهران،  دانشگاه شهيد بهشتي،  دانشكده علوم اقتصادي و سياسي.

دیدگاه‌ها   

+22 # علي شب بويي 1392-01-18 09:16
با سلام كتاب آمار ( مفاهيم ، روشها و كاربردها ) شما را خوانده ام . اين كتاب از نادر كتابهايي مي باشد ( و اولين كتاب آماري مي باشد ) كه بسيار خوب ، كاربردي ، با مثالهاي متنوع و به راحتي موضوعات آمار را ياد مي دهد . در گوشه گوشه خواندن مطالب از شما ياد كرده و توفيق روزافزونتان را از خداوند منان خواستارم.
با تقديم احترام و آرزوي ديدار با شما استاد گرامي
علي شب بويي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # هستی محمدی 1392-07-08 14:06
سلام به استاد گرانقدر.مقاله هاتونو در زمینه اقتصاد سنجی خوندم.میخواستم بدونم در زمینه صادرات غیر نفتی هم مقاله ارائه دادین تامطالبشو تو وبتون قرار بدین؟باارزوی موفقیت وتقدیم احترام وارادت به شمااستاد محترم .هستی محمدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # zeinab mohamadnia 1392-07-20 17:31
با سلام
احتراما من دانشجو کارشناسی ارشد اقتصاد هستم و برای پایان نامه از متغیر سطح دستمزد به عنوان یکی از علل فساد استفاده کردم که برای پیدا کردن این متغیر با آقای دکتر شقاقی که در مقاله خود نیز از این متغیر استفاده کرده بود مکاتبه کردم و ایشان فرمودند از رساله دکتری شما استفاده کردند. متاسفانه نتونستم آمار این داده را پیدا کنم. از آنجا که من تهرانی نیستم و شهرستانیم و برایم سخت است و الان واقعا به این آمار نیاز دارم. خواستم تا از شما راهنمایی بگیرم که آیا از این متغیر در رساله تان برای ایران استفاده کردید و این آمار را از کجا گرفتید؟ممنون مشم جوابمو بدید
از جسارت خود عذرخواهی کرده و از لطف و بزرگ منشی شما کمال سپاس و تشکر را دارم. محمدنیا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # صمدی 1392-10-12 22:08
باسلام محضر استاد عزیزم صمدی ام دانشجوی کارشناسی اقتصاد شهید بهشتی سال 77ویادش بخیر که درس اما 1و2 را با شما گذراندم داشتم یادی از اساتید میکردم که عکس شما رو دیدم دکتر حس میکنم کمی شکسته شدی .از جمله اساتیدی بودید که باتوجه به مشکلی که من داشتم حمایتم میکردید.استاد عباس وعلی اکبر عرب مازار.استاد ستوده.استادشرافت.استادداوودی.و...یادشان بخیر . مدیریت دولتی گرایش مالی دانشگاه ازادچالوس رو تمام کردم اما هیچ وقت کلاسها واساتید کارشناسی ام بر این دانشگاه وتحصیلاتم مقایسه نمیکنم هرچی دارم از وجود اساتید ی چون شماست.الان کارمند امور مالیاتی رامسر م.به اساتید عزیزم سلام برسانید.شماره تماس 09112936971
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # مریم حیدری 1392-11-24 09:14
سلام استاد گرانقدرم.من فارغ التحصیل کارشناس اقتصاد در گرایش پول و بانکداری دانشکده اقتصاد شهید بهشتی هستم.با دیدن چهره آرام و مهربونتون تمام خاطرات شیرین اون دوران در ذهنم تداعی شد.راستی استاد من دانشجوی ارشد هستم و همیشه از آمارم تعریف میکنن،منم میگم مدیون شما هستم،کسی که واقعاً دانشجو باشه سر درسای شما همه چیز رو با هم یاد میگیره،علم،اخلاق و ادب..
از همینجا بر دستان زحمت کشتون بوسه میزنم و سپاسگزاری میکنم..یاد همه استادای عزیزم به خیر:دکتر مانی،دکتر داودی،دکتر نایینی،دکتر درگاهی،دکتر روزبهان،دکتر پورکاظمی،دکتر شرافت،دکتر درکوش،دکتر عرب مازار،دکتر رضوی،دکتر دژپسند،دکتر نمازی،دکتر تفضلی و همه اساتید گرانقدر اون دانشکده ی زیبا..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمد 1393-02-21 14:31
سلام بر استاد بزرگوار
ما چند تن از دانشجویان علامه
سایتی راه انداختی در حوزه اقتصاد
ما می خواستیم دروس تدریس شده در دانشکده ها را در قالب بانک جزوات در سایتمان قرار دهیم
درخواستی داشتم
امکان این هست که ما فایل اسکن شده این کتاب را در سایت قرار دهیم
در این جهت بنده را راهنمایی کنید
یا علی مدد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محمد نوفرستى 1393-02-29 00:23
سلام
اينكه زحمت ميكشيد و جزوه هاى درسى را كه به راحتى نميتوان در اختيار گرفت بر روى سايت قرار ميدهيد مايه كمال قدردانى است. اما كتاب به راحتى ميتواند در دسترس قرار گيرد. همانگونه كه مشاهده ميكنيد من دو فصل إز كتاب را به جهت معرفى و آشنايى بر روى سايت قرار داده ام. اما قراردادن تمام كتاب بر روى سايت نه به نفع من است و نه به نفع ناشر كه بر روى چاپ اين كتاب سرمايه گذارى كرده است.
محمد نوفرستى
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # شهاب صفایی 1393-03-11 15:32
سلام استاد خیلی حس خوبی دارم چهره مهربونتون و دیدم.الان ساکن گرگانم 7 ساله ارسدمو گرفتم چند جا هم واسه هیت علمی افدام کردماما فقط کساییو گرفتن که اشنا دارن و دانشگاهای ازاد درس خوندن هنوز هم فرق ISو LM ونمیدونن.کاش میشد مثل دوره لیسانس بازم مثل یه پدر هوامو داشتین.خیلی دوستون دارم یا علی زنده و سلامت باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازدیدکنندگان
59507